یک نویسنده ی دغدغه مند

مطالب پیرامون کتابی است که در حال نوشتن آن هستم

یک نویسنده ی دغدغه مند

مطالب پیرامون کتابی است که در حال نوشتن آن هستم

  • ۰
  • ۰

مقدمات نگارش 2،

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز چهار شنبه هفتم اسفند ماه سال ۱۳۹۸ میباشد امروز روز برگزاری سمینار البته بگم میکرو سمینار ما است ما که میگم دوازده نفری هستیم که در کلاس محتوا سازان هوشمند جناب آقای کیانی، استاد ارجمند شرکت کرده‌ایم و یک تیم ۱۲ نفره را تشکیل داده‌ایم البته من خودم میگم ۱۱ به اضافه یک منظور اینه که یازده نفر خانم به اضافه یک آقا، البته آقای ای هم که حضور دارند همسر یکی از دوستان ارجمندم می باشند خلاصه امروز روز برگزاری این ۱۲ میکرو سمینار است درسته که سخنرانی های زیادی تا الان انجام دادم ولی آخرش یک استرس و هولی دارم

خدایا! خودت امروز کمکم کن که بتونم مطالبی را که در درجه اول به درد خودم و در درجه بعد به درد سایر دوستانم بخورد بیان کنم

خدایا! خودت کمکم کن که بتونم در مورد کتابی که در حال نگارش دارم مطالب مفید و جذابی را به دوستانم ارائه بدم.

این صحبتی که الان انجام دادم دقیقاً مساوی است با قانون جذب من الان در حال ارتباط با کائنات و خالق کائنات هستم

از خدا کمک می طلبم. یاری می جویم.

قانون جذب میگه، از کائنات درخواست کن، آن را اجابت می کنه

و چه بهتر و چه بالاتر و چه دقیق تر و چه زیرکانه تر است که من از خالق کائنات درخواست کنم و قطعاً به اجابت خواهد رسید

خودم را با فرکانس خدا، هم فرکانس می کنم و درخواست خود را ارسال می کنم. 

 خدا هم اجابت میکند پس من امروز یک میکرو سمینار فوق‌العاده‌ای را برگزار خواهم کرد و مانند کتابم یک میکرو سمینار جاودانه را به منصه ظهور خواهم رساند. پس من می توانم، من قدرت ان را خواهم داشت که یک میکرو سمینار بسیار جذابی را در مورد کتاب در حال نگارشم ارائه بدهم

ومن الله التوفیق

  • ۹۸/۱۲/۰۷
  • شیما تیموری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی